
Slican CCT – 1668.L/IP, 1668.S/IP, 1668.EU/IP
Nowoczesne serwery telekomunikacyjne, dedykowane zarówno małym, średnim jak i dużym przedsiębiorstwom. Zapewniają komunikację zarówno w standardzie IP, jak i z wykorzystaniem technologii ISDN i łączy analogowych. Mogą obsługiwać pojedynczą sieć lub stanowić element sieci serwerów umożliwiających komunikację pomiędzy rozproszonymi lokalizacjami. Centrale Slican CCT to nowoczesna technologia IP, bogactwo programów oraz wysoka jakość.
Serwer telekomunikacyjny stworzony z myślą o małych, średnich i dużych firmach oraz instytucjach. Zapewnia komunikację zarówno w standardzie IP, jak i z wykorzystaniem technologii ISDN i łączy analogowych. Może obsługiwać pojedynczą sieć lub stanowić element sieci serwerów, umożliwiających komunikację pomiędzy rozproszonymi lokalizacjami. Centrale tego typu to nowoczesna technologia IP, bogactwo programów oraz jak zawsze wysoka jakość.
Centrale CCT wyposażone są w sterownik zawierający funkcjonalność VoIP, REC i LAN. Do korzystania z IP oraz nagrywania rozmów telefonicznych wymagany jest tylko zakup licencji oraz karty pamięci. Dodatkowo w standardzie oferowany jest bezpłatny program taryfikacyjny Slican BillingMAN, który pozwala na kontrolę oraz optymalizację wydatków na łączność. Współpracują z aplikacjami zewnętrznymi, wspierającymi obsługę klientów i pracę zespołu firmy czy biura – rozwiązaniami CRM, w tym – dla jednostek ochrony zdrowia i programami hotelowymi.
Dzięki wewnętrznej bramce GSM mogą być włączone do korporacyjnej sieci mobilnej, pracować jako samodzielne urządzenie lub jednostka sieci serwerów Slican. Użytkownicy central CCT mają do dyspozycji pełną gamę telefonów Slican – systemowe, IP oraz analogowe, a także bramofony Slican.
Charakterystyka serwera:
Pojemność:
Slican CCT-1668.S/IP
- Do 32 telefonów analogowych
- Do 160 abonentów IP (w tym 60 abonentów telefonów systemowych IP)
- Do 78 telefonów systemowych (w tym 18 systemowych Up0)
Slican CCT – 1668.L/IP, 1668.EU/IP
- Do 88 telefonów analogowych
- Do 160 abonentów IP (w tym 60 abonentów telefonów systemowych IP)
- Do 78 telefonów systemowych (w tym 18 systemowych Up0)
Cechy sprzętowe:
- W standardzie 8 kanałów VoIP – bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów – obsługa protokołów SIP oraz IAX2 (kodeki G.711)
- Wewnętrzna brama GSM obsługująca małe karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800) – optymalizacja kosztów połączeń oraz wsparcie dla pracy mobilnej (czytaj o Slican MobilePhone), obsługa sms
- Współpraca z ISDN-BRA (2B+D), ISDN PRA (30B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
- Zintegrowany system nagrywania – Embedded Recording – do 36 kanałów nagrywania oraz do 10 880 godzin nagrań – wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
- Modem zdalnego zarządzania serwerem (opcja)
- Monitoring i zarządzanie CCT-1668 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie – poprzez modem lub Internet
- Współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi oraz systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202 i CTS-203
- Współpraca z bramofonami Slican
- Współpraca z systemem Slican DECT-IP
- Współpraca z adapterami Slican MAB-1101 oraz MSB-1102
Cechy funkcjonalne:
- Wsparcie dla protokołów TAPI (integracja z MS Outlook), CTIP (rozwiązania CRM), HOTELP (aplikacje hotelowe)
- Aplikacja Slican TelefonCTI – obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera – estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
- Aplikacja Slican TouchCTI – zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
- Rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
- Inteligentna dystrybucja połączeń – Slican ACD – dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
- Wsparcie dla pracy mobilnej – rozwiązania Slican MobilePhone – telefon równoległy wraz z opcją Callback – telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
- Program taryfikacyjny Slican BillingMAN – informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
- System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
- INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
- INVENIO API – integracja z zewnętrznymi bazami danych – wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
- Do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 32 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA
- PATHFINDER – funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
- TELEKONFERENCJE – do 12 uczestników konferencji
- System Poczty Głosowej
- Usługa SUPERVISOR – nadzór pracy agenta call center
- Redukcja kosztów – funkcja LCR (Least Cost Routing) – automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
- Abonenci wirtualni (konta)
- AUTOMATYKA – zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujący o zagrożeniu lub wykonaniu zadania