Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Slican CSX – 0424.2U, 0424.WM


Serwery telekomunikacyjne Slican CXS oferują dostęp do wszystkich dróg komunikacji, po to by zapewnić tanią łączność o bardzo wysokiej jakości. To rozwiązania dla firm i biur, które wybierając jedno urządzenie korzystają zarówno z wbudowanych bramek VIP i GSM rozbudowanego systemu zapowiedzi INVENIO oraz możliwości nagrywania rozmów wzbogacony unikalną funkcją Slican MobilePhone. Wersja do montażu naściennego lub do zabudowy RACK19”.

Najmniejszy serwer telekomunikacyjny Slican oferujący dostęp do wszystkich dróg komunikacji, po to by zapewnić tanią i wysokiej jakości łączność. Centrale CXS są rozwiązaniem dla firm i biur, które wybierając jedno urządzenie korzystają zarówno z wbudowanych bramek VoIP i GSM, rozbudowanego systemu zapowiedzi INVENIO oraz możliwości nagrywania rozmów - funkcji wcześniej dostępnych tylko w dużych systemach lub wymagających instalacji kilku osobnych urządzeń. Teraz wzbogacony o unikalną funkcję Slican MobilePhone. Wersja do montażu naściennego lub do zabudowy RACK19”

Charakterystyka serwera:

 

Pojemność:

 

Slican CXS-0424.2U, CXS – 0424.WM

  • do 24 telefonów analogowych
  • do 100 abonentów IP (w tym 18 abonentów telefonów systemowych IP)
  • do 12 cyfrowych telefonów systemowych

 Cechy sprzętowe:

  • wewnętrzna brama IP - bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów - obsługa protokołów SIP oraz IAX2 (kodeki G.711, G.729)
  • wewnętrzna brama GSM obsługująca małe karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800) - optymalizacja kosztów połączeń oraz wsparcie dla pracy mobilnej (czytaj o Slican MobilePhone), obsługa sms
  • współpraca z ISDN-BRA (2B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
  • zintegrowany system nagrywania - Embedded Recording - do 8 kanałów nagrywania - wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
  • modem zdalnego zarządzania serwerem (opcja)
  • monitoring i zarządzanie CCT-1668 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie - poprzez modem lub Internet
  • współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi oraz systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202 i CTS-203
  • współpraca z bramofonami Slican
  • współpraca z systemem Slican DECT-IP
  • współpraca z adapterami Slican MAB-1101 oraz MSB-1102 oraz moduły sterowania oraz kontrolowania automatyki budynków 

 Cechy funkcjonalne:

  • wsparcie dla protokołów TAPI (integracja z MS Outlook), CTIP (rozwiązania CRM), HOTELP (aplikacje hotelowe)
  • aplikacja Slican TelefonCTI - obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera – estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
  • aplikacja Slican TouchCTI - zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
  • rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
  • inteligentna dystrybucja połączeń – Slican ACD – dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
  • wsparcie dla pracy mobilnej – rozwiązania Slican MobilePhone – telefon równoległy wraz z opcją Callback - telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
  • program taryfikacyjny Slican BillingMAN - informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
  • system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
  • INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
  • INVENIO API - integracja z zewnętrznymi bazami danych - wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
  • do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 4 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA
  • PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
  • TELEKONFERENCJE - do 32 uczestników konferencji
  • system Poczty Głosowej
  • usługa SUPERVISOR - nadzór pracy agenta call center
  • redukcja kosztów - funkcja LCR (Least Cost Routing) - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
  • abonenci wirtualni (konta)
  • AUTOMATYKA - zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujący o zagrożeniu lub wykonaniu zadania

Inne:

  • dostępne jest wykonanie naścienne (CXS-0424.WM) lub do 19'' zabudowy RACK (CXS-0424.2U)

Centrale telefoniczne

Sieci komputerowe